دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1399 - 08:16
نقدعلی در گفتگو با آنا:

مجلس به موضوع تصرف اموال توسط مسئولان ورود کرده است 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از ورود قوه‌مقننه و ‌قضائیه به موضوع بازپس‌گیری اموال بیت‌المال خبر داد.
کد خبر : 507783
61645984.jpg

محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اظهارات اخیر سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: هر چند که در لسان رسانه های گروهی صحبت‌های فتاح حمل بر برخی شوهای تبلیغاتی  و خیز گرفتن بر انتخابات ریاست جمهوری تلقی شد اما  فارغ از اینکه این تحلیل درست باشد یا غلط اصل ماجرا مورد تایید است.


وی با بیان اینکه هر کسی در هر رده‌ای چه از مسئولان گذشته و چه از مسئولان فعلی،چه مقامات بلندپایه و دون‌پایه اگر به هر نوعی تعرضی عمدا یا سهوا به منابع عمومی کرده باشد باید پس بدهند، افزود: این سیره علوی و مکتب امام است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری به آن داشته است، از این رو نباید اجازه  تحریف مکتب امام داده شود.


نقدعلی با تاکید بر اینکه منظور  از تحریف صرف تحریف محتوایی نبوده و تحریف عملی مدنظر است، تصریح کرد:  این سیره و روش امام بوده و اصل ماجرا خیلی خوب است کما اینکه قوه‌قضائیه و مجلس نیز در این موضوع خوب ورود کرده‌اند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نمایندگان نیز به موضوع توجه به اموال بیت‌المال اقبال ویژه‌ای دارد، گفت: عمده نطق نمایندگان حول همین محورها بوده و خواهان رسیدگی به چنین تخلفاتی هستند.


وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با نیت خالص برای خدمت به مردم و رشد و تعالی این رویه ادامه پیدا کند، افزود: البته تقاضایی نیز از رسانه‌ها و از کسانی که در حاشیه این اظهارنظرها فعالیت می‌کنند داریم تا خدای ناکرده این اظهارنظر‌ها را از وجهه الهی و مردمی خارج نکنند و به همان اصل موضوع بپردازیم.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر کسی به هر کیفیتی خواسته یا ناخواسته با سوء‌نیت و یا با حسن‌نیت دست بر اموال عمومی زده  باید که دارایی بیت المال را به خزانه برگرداند.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته